Greenfee / FGO / Golfamore (tidl. Golfhæftet) / Rabataftaler 2023

Hermed en oversigt over de gensidige aftaler om reduceret greenfee-priser der er indgået for sæsonen 2023.
Vær opmærksom på, at ordningerne ikke gælder for flex- og/eller langdistancemedlemmer, dog undtaget Golfhæftet, det kan købes af alle. Nedenstående aftaler kan ikke kombineres med andre rabatordninger.

Halv greenfee for din gæst

Vestfyns Golfklubs medlemmer har alle ugens dage ret til at medtage én gæst* til halv greenfee. Gæsten skal spille i samme bold som dig.

Halv greenfee hverdag kr. 200,-

Halv greenfee weekend og helligdage kr. 225,-

* OBS en gæst er et medlem fra en anden golfklub og ikke klubbens egne medlemmer! FLEX-medlemmer kan ikke få rabat!

Den Fynske aftale kr. 300,- Gælder alle hverdage

(weekender/helligedage betales fuld pris):

Den Fynske aftale går ud på at fuldgyldige medlemmer af en fynsk klub kan spille hos hinanden på hverdage for kr. 300.

Samarbejdet gælder nedenstående baner på Fyn og øerne – undtaget Great Northern og Ærø Golf Klub:

• Barløseborg Golf Klub
  • Blommenslyst Golfklub af 2014
  • Bogense Golfklub
  • Faaborg Golfklub
  • Golfklubben Lillebælt
  • Langelands Golf Klub
  • Langesø Golf A/S
  • Midtfyns Golfklub (her gælder aftalen alle ugens dage)
  • Odense Eventyr Golf Klub
  • Odense Golfklub
  • Sct. Knuds Golfklub
  • Svendborg Golf Klub
Venskabsklubber halv greenfee,- Gælder alle dage
Junior-aftalen
  • Siden 2003 har det været muligt for danske juniorer at spille gratis eller til reduceret pris på danske golfbaner.

I Vestfyns Golfklub er vi med i ordningen om gratis greenfee for juniorer.

Der skelnes mellem to forskellige aftaler. Gratis greenfee for juniorerne eller en fuldt betalende voksen sammen med maksimum tre juniorer, i daglig tale også kaldet “3 for 1”.

Se hvilke klubber der er med i hvilke ordninger her.

Fynske Golf Oplevelser (FGO)

FGO er et samarbejde mellem de 6 fynske klubber Faaborg Golfklub, Langesø Golf, Odense Golfklub, Svendborg Golf Klub, Sct. Knuds Golfklub og Vestfyns Golfklub.

Samarbejdet består i, at du ved indbetaling af kr. 1.250, – årligt, får mulighed for at spille hver af de fem andre baner op til 10 gange på en sæson, uden at betale greenfee.

Som medlem af FGO skal du have et FGO-medlemskort. På dette kort findes din personlige kode/stregkode.

Du kan også få din kode/stregkode på din mobiltelefon (kræver en smartphone)

Du gør sådan:

• Download appen ”GolfMore” på din smartphone
  • Login med den e-mail, som du har registreret i GolfBox
    Password er din fødselsdag: DDMMÅÅ
    (Hvis du ønsker et andet password – tryk ”Glemt password” og følg instruktionerne i den e-mail, som kommer)

Sådan bruger du FGO-ordningen

Når du booker en tid i GolfBox på en FGO-bane, vil du blive opfattet som en helt almindelig greenfeegæst.

Du skal derfor gå til betalingsstanderen i klubben, som du besøger.

• Log ind og bekræft din tid
  • Svare JA til at du har rettelser til prisen
  • Trykke på den store grønne Voucher / Greenfeebillet-knap
  • Du bliver bedt om at taste din 7-cifrede FGO-kode, som er angivet på dit kort / i app´en
    Hvis der findes en scanner ved betalingsstanderen, kan du scanne dit fysiske FGO-kort eller kortet på GolfMore-appen

Du vil på skærmen blive informeret om, hvor mange gange mere, at du kan bruge kortet i den pågældende klub.

Vigtig info!

Hvis du bliver forhindret i at bruge din reserverede tid SKAL du huske at aflyse/slette tiden igen – ellers tæller den som en spillet runde!

Dobbeltdækker (DD)

Bliv medlem af Dobbeltdækker og spil gratis i Golfklubben Lillebælt

Pris pr. år, uanset hvornår du tilmelder sig ordningen kr. 500,-

Der er ikke specielle bagmærker til Dobbeltdækker-medlemmer. Det styres udelukkende af tidsbestillingen i Golfbox. Derfor er det vigtigt, at du husker at booke tid via Golfbox og bekræfte tiden inden du går ud og spiller.

Hvis du har booket tid før vi har fået dig oprettet, så skal du lige slette tiden og bestille den igen – ellers bliver du opkrævet greenfee. Alternativt retter du prisen til kr. 0,- og skriver DD som begrundelse. Så kontakter Lillebælt os for at tjekke om du er medlem af Dobbeltdækkeraftalen. Hvis du ikke er det, så vil du blive opkrævet fuld greenfee.

Betingelserne for kunne købe ovenstående medlemskaber i Vestfyns Golfklub er følgende:

• ​Du skal være Fuldtidsmedlem af Vestfyns Golfklub, altså ikke flexmedlem/Long Distance-medlem
  • Ordningen er gældende alle ugens dage
  • Tilmeldingen kan IKKE videreføres ved klubskifte
  • Aftalen om FGO / Dobbeltdækker er løbende aftaler, der løber indtil de opsiges skriftligt – dog senest den 10. december for det kommende år
  • Aftaler kan indgås hele året, men prisen er den samme uanset, hvornår på året aftalen indgås
Golfamore (tidl. Golfhæftet)

Køb Golfamore (tidligere Golfhäftet) og få PLUS med i købet! kr. 450,-

Nu er Golfamores (tidligere Golfhäftet) populære PLUS-kampagne i gang! Køber du Golfamore 2024 i dag, får du PLUS med i købet (værdi 200 DKK). Med Golfamore PLUS kan du besøge dine favoritter blandt Golfamore-banerne igen på udvalgte PLUS-tider og fortsætte med at spille golf til halv greenfee. Lyder det ikke bare skønt?

Golfamore med PLUS nu 450 DKK (normalpris650 DKK)

Med Golfamore 2024 spiller du på over 1300 baner i mere end 20 lande med 50% rabat på greenfee. Du sparer penge allerede efter 2-3 spillede runder med Golfamore 2024. Det er en virkelig god deal, hvis du spørger os!