Klubbens drivkraft er Frivillige

Med henvisning til nyhedsbrevet fra den 6. december 2019, hvor bestyrelsens prioriteter og medlemsmødet blev omtalt, hvor det samtidigt blev gjort klart, at drivkraften i klubben er frivillige, i den forbindelse må vi ikke glemme, at Vestfyns Golfklub blev grundlagt den 18. juni 1974, på basis af frivillig arbejdskraft.

Baggrunden for klubben!

• Klubben blev startet på frivillig basis.
  • Flere medlemmer indskød kontanter.
  • Frivillige sørgede for om- og tilbygning.
  • Der var en pionerånd!
  • Er der stadig en pionerånd 45 år efter i vores klub.

Her i Vestfyns Golfklub hjælper ALLE med til at bevare vores klub i TOP form

Er du klar til at yde en indsats for klubben?
I Golfbox finder du funktionen ”Frivillige i Vestfyns Golfklub”, her kan du tilmelde dig en eller flere funktioner/opgaver, som du har lyst til at byde ind med i en afgrænset periode. Vi har opsat følgende funktioner, hvor vi håber, at du har lyst til at byde ind med din hjælp.

Vi har følgende funktioner i tankerne:

• Modtagelse af gæster – primært weekender, du er vært for vores gæster og hjælper med scorekort, hvor der købes øl/vand m.m.
  • Hjælp ved arrangementer, borddækning, servicering i klubhuset eller på banen, servering, oprydning m.m.
  • Baneservice, vejlede om baneforløb, tempo og generel service på banen
  • Viceværter, du hjælper til med at holde huset inde og ude
  • Kommunikation, herunder indsamle information i dagligdagen, opdatere Facebook / Instagram, m.m.
  • Ansvarlig for Klubber i klubben, her bliver du en del af det frivillige korps i en af vores klubber i klubben
  • Rekrutteringsudvalg, nyt udvalg – udvalget skal inddrage vores medlemmer og hele golfklubben i en forandringsproces for at øge medlemstallet

Er der noget af dette der lyder interessant, så kom ind på kontoret og snak med Nicolai omkring det.