FÅ GODE OPLEVELSER OG BLIV EN STOLT SPONSOR !

Golf er ikke bare en sport – det er en fascination, og en kilde til stadig større engagement blandt den danske befolkning. Med golfens lyse fremtid er det kun naturligt, at virksomheder ønsker at blive associeret med denne fantastiske sport gennem spændende sponsorater.

Hvad kan vi tilbyde din virksomhed?

Vestfyns Golfklub præsenterer en bred vifte af sponsorater, der passer til enhver virksomheds behov og ønsker:

💼 Basissponsorat – Et ideelt valg for virksomheder, der ønsker at være en del af vores golfverden

💼 Hulsponsorat – Gør dit brand synligt og marker din virksomhed på at af vores smukke golfhuller

💼 Hovedsponsorat – Bliv det ubestridte navn forbundet med vores klub og få massiv eksponering

💼 Sponsor på puttinggreen, drivingrange, eller på indspilsbanen – Placér din virksomhed på et af de vigtigste steder på vores anlæg

💼 Sponsor på SNAG-banen – Støt udviklingen af ​​golfsporten blandt vores nye talenter

💼 Matchsponsor – Få eksklusiv synlighed under vores spændende turneringer

Dette er blot et udvalg af vores spændende sponsormuligheder. Der er også mange andre unikke muligheder både på og omkring banen, der vil give din virksomhed en fremragende eksponering. Der er naturligvis også mulighed for at sponsorere elitegolf, juniorgolf og meget mere.

Som sponsor i Vestfyns Golfklub kommer du i netværk med disse virksomheder

For at få præcise priser, yderligere information om de forskellige sponsorater og en oversigt over ledige sponsorater, bedes du kontakte vores Golfmanager, Nicolai Gynther, via e-mail på manager@vestfynsgolfklub.dk eller på mobilnummeret 40 169 169.

Bliv en vigtig del af vores golfklub og sæt dit brand i rampelyset. Kontakt os i dag og bliv en stolt sponsor hos Vestfyns Golfklub!