Sponsorudvalg

Til jeres orientering kan jeg oplyse, at efter generalforsamlingen og konstituering i bestyrelsen har Gert Jørgensen overtaget funktionen som sponsoransvarlig efter Benny Jarl Lenskjold.

Kort præsentation af Gert Jørgensen:

Jeg er 66 år gammel og har spillet golf i 8 år, de første 6 år i Holstebro og siden 2020 her på vores smukke bane i Vestfyns Golfklub. Jeg har tidligere været ansat som eksport direktør inden for fødevarebranchen, som jeg trak mig tilbage fra i 2021.

Jeg er bosat i Brylle og gift med Jytte om også spiller golf.

Vi har haft en fornuftig udvikling inden for vores sponsor område, som vi ønsker at fortsætte og udbygge

• Vi laver sponsorkontrakter målrettet til den enkelte sponsor, således alle får mest muligt ud af samarbejdet.
  • Vi afholder en årlig sponsormatch – i år afvikles denne 08.09.2023
  • Vi har en velfungerende Erhvervsklub, med flere arrangementer årligt, og med masser af networking og godt samvær.
  • Flg. Datoer er pt i kalenderen:

08.05.23
19.06.23