Støt vores sponsorer – de støtter os!

Skiltesponsorer 2024

Hvorfor være sponsor i Vestfyns Golfklub?

Jeg har nu været sponsor i Vestfyns Golfklub i 8 år. Her har jeg fulgt den udvikling, der har været omkring klubben, og har følt, at vi får noget for vores penge. Jeg er fuldt ud tilfreds og fortsætter dermed frem til 2023, hvor jeg har forlænget til. I har formået at skabe en erhvervsklub, hvor man kan blive hørt og set blandt andre erhvervsdrivende samtidig med, at alle der er samlet, har en passion for golf – dette gør, at grundlaget for seriøs snak omkring forretning og meget andet, bliver noget sjovere. Tak.

John Skælbæk
Indehaver, Eldorado

Vi har ved Vognmand Peter Falck været sponsor i 7 år. Vi er ekstremt glade for den måde, klubben har synliggjort deres sponsorer. Klubben er i vores øjne i stor udvikling, og vi sætter stor pris på det netværk, som klubben skaber for os som sponsorer, både fagligt og socialt.
Stor ros til Vestfyns Golfklub.!

Peter Falck
Vognmand Peter Falck