Onsdagsdamer

Velkommen til sæson 2024 hos Onsdagsdamerne

Til Vestfyns Golfklubs kvindelige medlemmer!!

Har du lyst til at være en del af Onsdagsdamerne? Vi er en ”klub i klubben” nemlig klubben for golfspillende kvinder. Klubben er åben for alle over 18 år med max. 55 tildelte slag.

Vi spiller i to rækker

A-rækken 0-26,5 ( 0 – 30 slag)

B-rækken 26,6- 50,0 ( 31 – 55 slag)

Vi mødes hver onsdag på følgende tider (som er booked i golfbox)

1. 9 – kl. 13 – og kl. 16. Undtagelsesvis kan spilles på andre tider.

Ved grillaftener er mødetidspunktet kl. 15.30 med gunstart kl.  16.00.

Senest et kvarter før det valgte tidspunkt for udslag afleveres scorekortene til lodtrækning. Dette bevirker, at vi kommer til at spille med forskellige damer. For det første er det hyggeligt, og for det andet lærer vi hinanden at kende på denne måde. Runden er tællende, og ens handicap bliver reguleret derefter. Hvis man tilmelder sig matcher med spisninger forventes det, at men deltager i både spil og spisning, med mindre andet presserende skulle forhindre det.

Første spilledag er den 10. april 2024 –  og sidste spilledag er sidste onsdag i september. Der er pause i hele juli måned.

Du kan spille få, flere eller alle gange i sæsonen på et hvilket som helst af de nævnte tider.

Greenfee for en enkelt spilledag er 40 kr , som betales via mobile pay på følgende nr : 3877HQ Med fordel kan man betale 400 kr for hele sæsonen. Beløbet overføres til 0815 8159737439.

Pengene bruges til salat til grillaftener og præmier.

I sæsonen er som noget nyt spisning i april  – den 26. 04.

Spisning finder sted den sidste onsdag i maj, juni og august. Prisen er fra 75 kr, som betales ved tilmelding via mobilpay 3877HQ – der bliver grillet forskelligt  kød eller fisk af ”medhjælpende herrer”. Salaten leveres på skrift af damerne.

Hvis du er i tvivl om noget, er du velkommen til at kontakte en af damerne i udvalget.  De er altid behjælpelige og vil gøre alt for at besvare  dit spørgsmål.

Yderligere oplysninger fremgår af vores trykte folder, som ligger i omklædningsrummet. Check også jævnligt opslagstavlen i damernes omklædningsrum, og tag et besøg på hjemmesidens ”Klubber-i-klubben” og se ”Sidste nyt fra Onsdagsdamerne” og det omfattende billedgalleri.

Vi glæder os til at se dig på banen.

Udvalget er : Tovholder: Birte Christensen – 30591161 – birtedam@mail.dk

Kirsten Gunderlund – 40426608 -kirsten-bjarne@mail.dk