Banetræning

Banetræning er et tilbud til dig som lige har erhvervet golfkørekort, og til dig som er ny i  golfsporten med et handicap mellem 45-54.

Hvor længe kan man være ny?
Svar: indenfor de første 2 år.

Træningsdage
Torsdage fra april – oktober. (De sidste gange rykkes træningen til søndag eftermiddag pga. tidlig mørke.)
Mødetid: kl. 18:00
Det er gratis at deltage. Du skal blot tilmelde dig på GolfBox under “ klubturnering” senest samme dag kl. 14:30.

Banetræning er programsat, så jer der er på arbejdsmarkedet, kan nå at komme og træne og finde nye golfvenner.

På selve dagen mødes vi ved hul 1 kl. 18:00
Aftenens 2 kontaktpersoner tager imod jer, og dagens “ fokus-område” gennemgås. (golfregler og etikette)
Kl.18:15 inddeles deltagerne i små hold, som går ud på stor bane og spiller et antal huller indenfor 2 timer.
Kl. 20:30 mødes alle inde i klubhuset til en forfriskning og en snak om det, vi oplevede ude på banen. Her kan også stilles relevante spørgsmål til kontaktpersonerne.

Tag gerne en “klemme” med.
Klubben har en gasgrill, som vi gerne må bruge på dejlige sommeraftener. Så hvis du er til grillpølser, så tag selv pølser, brød og dyppelse med hjemmefra.

Banetræning drives af en flok frivillige, som ønsker du kommer godt igang med golfen. De er ikke uddannede trænere, så de tekniske ting skal du lære ved klubbens træner.

De frivillige øser ud af deres egne erfaringer på hullerne f.eks sigtelinjer, valg af jern, og ikke mindst etikette- og golfregler.